BLOG

Co se změnilo ve fulltextu Seznam.cz

Co se změnilo ve fulltextu Seznam.cz

Seznam.cz a jeho fulltext se nám neustále vyvíjí. Stále se pracuje (alespoň v to pevně doufám) na nových a nových vylepšeních, abychom každým dnem mohli nacházet lepší výsledky. Někdy se to daří více, někdy méně. Sepsal jsem několik poznatků z poslední doby, co se ve fulltextu událo.

Pokračovat ve čtení »

Spamování diskuzí je stále s námi!

Spamování diskuzí je stále s námi!

Člověk by řekl, že SEO spam v diskuzích už je pryč. Že se snad majitelé webů či rádoby konzultanti poučili a nebudou se snažit získávat odkazy tímto způsobem. Bohužel, jak jsem se sám přesvědčil, není tomu tak.

Pokračovat ve čtení »

Poškozuje Seznam.cz fulltextem firmy?

Poškozuje Seznam.cz fulltextem firmy?

Alespoň se to dozvíte, přečtete-li si pár komentářů ke změnám ve fulltextu vyhledávače Seznam.cz na jejich blogu. Je tomu ale opravdu tak, nebo jsou to jenom výkřiky do tmy zahořklých webmasterů?

Pokračovat ve čtení »

28. 11. 2009
Je první pozice ve vyhledávači všechno?

Je první pozice ve vyhledávači všechno?

Často se setkávám s tvrzením, že první pozice ve vyhledávači je všechno, že zákazník nic víc nepotřebuje, a že mu stačí být třeba v TOP3 na Seznamu... Ovšem většina těchto lidí až po čase zjistí, že to tak úplně nestačí. Věřím, že všichni, kdo se SEO zabýváte, se nedozvíte nic převratného, ale opakování je matka moudrosti :-)

Pokračovat ve čtení »

Slovníček pojmů z oblasti SEO

Slovníček pojmů z oblasti SEO

Připravili jsme pro Vás slovníček pojmů z oblasti optimalizace pro vyhledavače. Web má za cíl poskytovat v budoucnu co nejkomplexnější informace o všech možných pojmech z oblasti SEO / SEM, se kterými se můžete v těchto oblastech setkat.

Pokračovat ve čtení »

19. 10. 2009
Co by měl zvládat SEO konzultant

Co by měl zvládat SEO konzultant

Zamyšlení na téma činnost SEO konzultanta, jaké by měly být jeho vlastnosti, dovednosti a předpoklady. Vybral jsem dle mého osm důležitých oblastí, ve kterých by konzultant rozhodně neměl „šlapat vedle".

Pokračovat ve čtení »

Redakční systém pro SEO

Redakční systém pro SEO

Chystáte se nechat si vytvořit nový web? Pak jistě vybíráte i podle toho, zda se firma zaměřuje i na optimalizaci pro vyhledavače. Zajisté je to správný krok, ovšem dejte si pozor i na skryté „hrozby", které nemusejí být na první pohled vidět. Prohlédněte si i redakční systém nebo administraci, pomocí které budete Váš nový web spravovat.

Pokračovat ve čtení »

SEO pro lidi

SEO pro lidi

Často čtu diskuze, kde se „SEO konzultanti" ptají a dále pak diskutují, zda je lepší dát do popisku obrázku jedno nebo dvě klíčová slova, jestli třídy kaskádových stylů pojmenovávat například „levne-bazeny-styl-pro-nadpis" nebo jestli bude lepší doména s pěti nebo šesti klíčovými slovy v názvu. Uf.

Pokračovat ve čtení »

Vtipná podobnost Seznamu a Google

Vtipná podobnost Seznamu a Google

Všimli jste si v některých diskuzích občasného tématu, zda a případně jak moc se Seznam opičí po Google? V něčem tomu asi tak opravdu je, v něčem zas určitě ne, to zde rozebírat nechci. Ale všimli jste si jedné nenápadné maličkosti, která ledacos napoví? :-)

Pokračovat ve čtení »

Pozor na to, s kým spolupracujete

Pozor na to, s kým spolupracujete

V nedávné době k nám přišel zákazník, který nebyl spokojen se službami svého současného dodavatele optimalizace pro vyhledavače. S tímto člověkem jsme se domluvili na spolupráci a poměrně úspěšně v ní pokračujeme. Jak se ovšem zachoval předchozí dodavatel, to si můžete přečíst dále.

Pokračovat ve čtení »

Jsem přesvědčen že investice
do mne vložená se Vám mnohonásobně vrátí, když si to nebudu myslet, povím to.
Napište mi a probereme možnosti