BLOG

SEO po sto padesáté jinak a přesto pořád stejně

SEO po sto padesáté jinak a přesto pořád stejně

Za poslední dobu jsem se několikrát nachomýtnul k různým výběrovým řízením na weby a následný marketing. Zpravidla byla součástí nabídek i optimalizace pro vyhledávače. Nestačil jsem se ale divit, co všechno uchazeči nabízeli a jak to celé prezentovali. Pokračovat ve čtení »

Můj posranej rok 2015

Můj posranej rok 2015

Marketingové blogy se plní výčty úspěchů, nebo alespoň komentářů k tomu, jak probíhal rok 2015 jejich pisatelů. Nevím, už to musí asi nudit. Zkusím to pojmout tedy trošku jinak.

Pokračovat ve čtení »

28. 12. 2015
Proč jsem SEO konzultant na volné noze

Proč jsem SEO konzultant na volné noze

Občas se mě pár lidí zeptá, proč se vlastně živím jako konzultant. A prý že je to práce snů, kde vlastně jen „kecáš do práce ostatním“. No, z části je to možná pravda, ale myslím si, že je za tím trošku víc. Zkusím vám dneska popsat, proč jsem na volné noze, a jak při řešení klientů postupuji. 

Pokračovat ve čtení »

12. 12. 2014
Špatný stav fulltextu na seznamu aneb praSEO

Špatný stav fulltextu na seznamu aneb praSEO

Michal Krutiš publikoval na Lupě studii na téma, jaké faktory jsou v SEO důležité pro vyhledávač Seznam.cz. Vzal 40 dotazů a změřil pro všechny prvních 80 pozic. Z toho se pokusil odhadnout, jaké faktory jsou pro umístění ve vyhledávači Seznam rozhodující, respektive důležité. 

Pokračovat ve čtení »

15. 10. 2014
Zajímavosti ze SmallCars

Zajímavosti ze SmallCars

Zajímavosti a čísla, týkající se trhu s modely aut, které jsme vytahali z databáze našeho eshopu. Data jsou za posledních několik měsíců, přičemž návštěvnost webu se pohybuje v řádech desítek tisíc návštěvníků měsíčně. 

Pokračovat ve čtení »

13. 10. 2014
Jakými fázemi by měl váš projekt projít

Jakými fázemi by měl váš projekt projít

Často mne oslovují lidé, kteří fungují v offline businessu a rádi by se vrhli na internet. Nebo mají starý, nefunkční web a potřebují jej z gruntu předělat a rozjet. Nebo mají třeba i poměrně nové online řešení, ale moc dobře jim nefunguje. Potřebují pomoc. A všechny je spojuje to, že potřebují práci od různých specialistů a mnohdy neví, jaké činnosti nebo konkrétní lidi vlastně mají chtít.

Pokračovat ve čtení »

Jde to i bez provize!

Jde to i bez provize!

Za posledních čtrnáct dnů se na mě obrátilo celkem šest lidí, kteří mi nabízeli, že když doporučím jejich služby, budou se mi revanžovat. Dají mi bakšiš. Všimné. Provizi. Podmáznou mě. Nechci takové lidi doporučovat. Dneska ve zkratce vysvětlím, proč.

Pokračovat ve čtení »

Vzkaz všem freelancerům

Vzkaz všem freelancerům

Dnes je mi třicet. Je to tady, dohnalo to i mě. Nakročení do druhé třetiny života mě přimělo k zamyšlení, co jsem vlastně tu první třetinu dělal, jak jsem ji strávil a jak se mi (zejména pracovně) dařilo. Tenhle článek bych chtěl věnovat všem, kteří zvažují, zda jít či nejít podnikat na volnou nohu.

Pokračovat ve čtení »

Případová studie: SEO pro adipro.cz

Případová studie: SEO pro adipro.cz

Nedávno po internetu kolovala případová studie eshopu SvětBot.cz Honzy Kalianka, na kterém jsem se podílel z pohledu SEO - respektive pomáhal jsem v nastavení struktury, s parametrickou filtrací, s cílovými stránkami z pohledu SEO. Dnes bych se s vámi chtěl podělit o další projekt, kde toho mám na starosti o něco víc. S eshopem Adipro.cz, který prodává produkty značky adidas spolupracujeme víc do hloubky. Krom vstupních analýz a nastavení té "malé SEO násobilky" spolupracujeme i nadále například na tvorbě odkazů a tak podobně. 

Pokračovat ve čtení »

Co je to ten Markeťákov?

Co je to ten Markeťákov?

Od listopadu máme Markeťákov, nový rok už strávíme tady. Je vymalováno, zkolaudováno a vás zajímá, co to přesně je. Tak vám to teda dneska povím.

Pokračovat ve čtení »

Jsem přesvědčen že investice
do mne vložená se Vám mnohonásobně vrátí, když si to nebudu myslet, povím to.
Napište mi a probereme možnosti