Obsahová analýza / obsahová strategie

 

Tato analýza se zaměřuje především na kvalitu a typ využívaného obsahu webu. Nejde jen o popisy kategorií, ale i o další důležitý obsah. Analýza Vám ukáže, jaký obsah je ve Vašem oboru a pro Váš web důležitý řešit a navrhne Vám dlouhodobou strategii, jak tento obsah zpracovávat. Obsah je velmi důležitý, zejména proto, že většina eshopů či webů nenabízí „nic navíc".

Nastavením vhodné obsahové strategie svou konkurenci předběhnete, protože nabídnete Vašim návštěvníkům to, co nikdo jiný nedělá. Pro některé typy projektů je důležitý text, pro některé aktuality, pro některé videa, fotky, obrázky, nákresy, rozhovory, a to nejen na Vašem webu, ale i na jiných webech.

Výstupem analýzy je kompletní zhodnocení aktuálního obsahu webu a zejména pak nastavení strategie, jaký typ obsahu, jak a kam průběžně zpracovávat.

Orientační cena: od 15.000 Kč, záleží na typu konkrétního oboru