BLOG

Nabídka na zvýšení návštěvnosti

Nabídka na zvýšení návštěvnosti

Krom běžných poptávek po službách v oboru SEO / SEM mi díky našemu eshopu SmallCars.cz chodí i různé nabídky na propagaci a zvýšení návštěvnosti či tržeb. Většinu z nich bez mrknutí oka mažu, protože vlastně nic zajímavého nepřinášejí. Ovšem občas mě nějaká dokáže pěkně zaskočit. A dnes bych se s vámi chtěl podělit o jednu z nich.

Nebudu to příliš natahovat, obrázek si o tom udělá každý sám. Ty nejveselejší pasáže jsem v textu ztučnil. Také jsem vymazal jména firmy i pána, co mne oslovil. Přeci jen, trošku korektně... :-)

  • První kontakt - "pěkné" představení

Vážený e-shope,

dovolujeme si Vám poslat tento e-mail s nabídkou zvýšení návštěvnosti Vašeho e-shopu.

Jsem programátor webových aplikací a internetových stránek a máme nový systém pro zaručené zvýšení návštěvnosti.

Náš systém funguje na bázi, klienti obdrží odkaz na Vaše stránky a musí se na ně prokliknout. Denně tak zaručujeme cca návštěvnost 500 a více lidí. Za tak razantní nárůst se v reklamních systémech platí obrovské peníze.

Já Vám však nabízím tento nárůst za platbu 2.000,-kč s garancí na 1 měsíc. Měsíčně Váš e-shop navštíví tedy o min.15000 lidí více, tedy všechno to jsou potenciální zákazníci. Navíc systém je naše tajemství, a o všechny naše klienty se staráme v administračním rozhraní, tedy nemusíte dělat vůbec nic, stačí se jen podívat na počítadlo na stránkách, které Vám okamžitě ukazuje aktuální návštěvnost.

I když Vám budeme schopni zvýšit návštěvnost přesto nemůžeme garantovat samozřejmě okamžitého nakupujícího zákazníka. Ale to Vám nezaručí žádná reklamní kampaň.

Nechceme jen slibovat a jdeme cestou přímé nabídky, tedy pokud by jste chtěl od nás důkaz, že systém funguje, můžeme Vám nabídnout toto: pokud bude chtít náš systém vyzkoušet, pak stačí jen poslat Váš souhlas a já Vás přiřadím na dobu 2 dnů do plného režimu, aby jste se přesvědčila, že neslibuji modré z nebe.

Pokud se rozhodnete a sám uvidíte, jak Vám stoupla návštěvnost, pak nám napíšete e-mail, že chcete prodloužit na celý měsíc a zpětně Vám odešleme fakturu na částku 2.000,-kč/1měsíc. Po celý měsíc se pak o Vaši návštěvnost budeme starat.

  • Má odpověď - zvědavost

Nedalo mi to a na email jsem ze zvědavosti odpověděl - fakt mne zajímalo, jak to ten pán myslí...

Děkuji za Váš email. Zajímalo by mne, odkud budou slibovaní návštěvníci přicházet?

Martin Matějka

  • Vysvětlení - aneb vyražení dechu

Moje překvapení nebere konce. Tahle odpověď mě fakt dostala - to jsem nečekal :-)

Dobrý den,

návštěvníci budou z řad běžných uživatelů, kteří od nás dostávají provize za zobrazení Vašich stránek.

S pozdravem,

XXX

Co to sakra je?

Budu platit 2000 měsíčně za to, že na můj web budou klikat školáci, kteří za každý klik dostanou desetník? WTF?

Co z toho plyne? Pořád existuje spousta lidí, kteří vydělávají na nevědomosti a neznalosti provozovatelů eshopů. Snaží se využít nesmyslného obchodního modelu, respektive nabídnout službu bez jakékoli přidané hodnoty a vazby na návratnost a využívají důvěřivosti provozovatelů.

Podle mě to aspiruje na drzost roku 2012.

 

 

Další čtení

9 komentářů
3.10.2012, 12:07
Ach jo :) Nejlepší je oslovení "Vážený e-shope" :) V tomhle případě bych, i když to normálně nedělám, neváhal zveřejnit jméno a web tohohle výtečníka.
[2] Marcel Kupka
3.10.2012, 12:17
Tak je to jistě traffic téměr bezcenný, na druhou stranu - služby jako admass.cz, ermail.cz (platí svým uživatelům za proklik z newsletteru tu dvacetník, tu padesátník) mohou i pomoci - mám zkušenost s tím, že newsletter poslaný skrzeva ermail přivedl snad 100 000 návštěv a vygeneroval obrat, který zaplatil náklady a něco trochu navíc. A třeba je někdo z těch klikačů vrátí a bude nakupovat.

Tím neříkám, že je to dobrý způsob propagace, ale svoje to udělá, přinejmenším na začátku vánoční sezóny.

Ale je třeba znát pozadí podobné služby, pokud provozovatel e-shopu neví, jak na "klikače" zapůsobit, bude mu ten traffic opravdu k ničemu:)
[3] Martin Matějka
3.10.2012, 13:38
Martine, jestli chceš, přepošlu :) ať se zasměješ se mnou

Marceli, díky za komentář. Podle mého názoru jsou to skutečně vyhozené peníze. Přeci jen 2000 korun měsíčně se zcela jistě využít efektivněji, i kdybych je měl dát třeba do PPC reklamy. Oslovím daleko lepší cílovou skupinu, která u mne pravděpodobně dřív nebo později něco koupí. Což se o těch klikačích říct nedá. Pravda je, že sortimentu našeho eshopu (modely aut) může takhle fungovat o něco lépe, než třeba ledničky nebo pračky, ale rozhodně na to nelze spoléhat a 100% to nelze doporučit jako efektivní formu propagace.

Spíš mě udivila drzost onoho pána, který ti ještě napíše přímo do mailu, že na tvoje odkazy budou klikat zaplacení lidé. To jsem ještě nezažil :-)
3.10.2012, 13:44
Tomu rikam kvalitni sluzba:-D
3.10.2012, 14:33
A jejda, kde si mohu takovouto "kvalitní" službu koupit? :-)) Škoda, že jste neuvedl toho filutu…
[6] Marcel Kupka
3.10.2012, 15:35
Martine, však já taky netvrdím, že je to efektivní - ale trochu muziky to nadělá. Výkonnostní kanál to není a není to ani o cílové skupině. Je to o jiné cestě, když už jsi ostatní zkusil a zkoušíš. Je to jako kdyby ti někdo nabídl, dám ti deset korun, když nakoukneš do tesca. Třeba mě tam něco zaujme...

Ale určitě bych to nedoporučil někomu, kdo neví, jak to funguje a počítá s běžnou konverzí na počet návštěv a ono nic:)
4.10.2012, 12:07
V tomto odvětví jsou ty nabídky šílené. Hodně mě posledně pobavila nabídka od eRmail.cz, děs :) Já myslím, že tyto peníze by šlo investovat mnohem lépe, než takto.
5.10.2012, 20:01
A já si myslel, že ty nabídky "zaručených" databází osob a firem, pro zaručeně nespamová a efektivní obchodní sdělení, za pár korun, se kterými se poslední dobou roztrhl pytel, nelze jen tak předběhnout :o(

Máte body Martine.
20.3.2017, 00:11
Your password has been sent to your email address.

Také občas tweetuji,
co mne kde zaujalo.

Podívejte se.